سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اشتباه در فارکس

دانستن اشتباه در فارکس در معاملات فارکس می‌تواند یک چالش مفید و هیجان انگیز باشد، اما اگر مراقب نباشید، می تواند دلسرد کننده نیز باشد. چه شما در تجارت فارکس مبتدی هستید و چه سرمایه‌گذار با تجربه، اجتناب از این اشتباهات معاملاتی می‌تواند معاملات شما را در مسیر درست نگه دارد.

انجام ندادن تکالیف: یکی از انواع اشتباه در فارکس

جفت ارز با اقتصاد ملی ارتباط تنگاتنگی دارد و عوامل زیادی بر آن تأثیر می‌گذارند. آنها همچنین 24 ساعته و 5 روز معامله می‌شوند، به این معنی که معمولاً چیزی در جریان است که بازارها را به حرکت در می‌آورد.

قبل از ورود به تجارت، مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام می‌دهید. نه تنها باید از رویدادهای آینده که می‌توانند تجارت شما را تحت تأثیر قرار دهند آگاهی داشته باشید، بلکه باید پیش‌بینی کنید که این رویدادها چگونه می‌تواند بازارها را دچار نوسان کند. توجه داشته باشید که شاخص‌های فنی شما به شما چه می گویند و چگونه با تجزیه و تحلیل رویدادهای اساسی شما مقایسه می‌شوند.

بیشتر از آنچه می توانید از پس آن برآیید: یکی از انواع اشتباه در فارکس

یک اشتباه رایج معامله‌گران جدید این است که نحوه عملکرد اهرم را اشتباه می‌فهمند. برای جلوگیری از به خطر افتادن سرمایه بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده‌اید، خود را با حاشیه و اهرم آشنا کنید.

بسیاری از معامله‌گران تعیین حداکثر درصد از سرمایه خود را که مایل به ریسک در یک زمان هستند، معمولاً 1 تا 3 درصد مفید می‌دانند. به عنوان مثال، اگر شما دارای 50،000 دلار حقوق صاحبان سهام هستید و مایل هستید حداکثر دوبار ریسک کنید، بیش از 1000 دلار را در یک زمان پیوند نمی‌دهید. مهم است که پس از تنظیم آن حداکثر را رعایت کنید.